מרגי: "חוק הגיוס הוא נתיב צר; אגודת ישראל לא תתנגד"

    עמית דניאל No Comments on מרגי: "חוק הגיוס הוא נתיב צר; אגודת ישראל לא תתנגד"

    חבר הכנסת יעקב מרגי מתייחס לסערת חוק הגיוס ואומר: "חוק הגיוס המוצע הוא הנתיב הצר שבג"צ עוד השאיר לנו אחרי שפסל את כל החוקים הקודמים. עם זאת, הוא חוק שאפשר להסתדר אתו" | וגם, תוקף: "אם הייתי שר התרבות לא הייתי מעלה את חוק הנאמנות"

    ח"כ יעקב מרגי צילום: יעקב כהן
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות ונתקלו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ יעקב מרגי שוחח עם אפרים דוד ויעקב הרשלר ב"מהדורת הבוקר סופהשבוע" והתייחס לחוק הגיוס שמוכרח להיחקק בימים הקרובים, לחוק הנאמנות בתרבות ולדיל אפשרי בהצבעות בכנסת עם חברי הכנסת הערביים.

    "חוק הגיוס הוא הנתיב הצר שבג"צ עוד השאיר לנו אחרי שפסל את כל החוקים הקודמים. עם זאת, הוא חוק שאפשר להסתדר אתו. דגל התורה וש"ס יתמכו בחוק ואגודת ישראל לעדתי פשוט לא תשתתף בהצבעה אבל לא תתנגד. החכי"ם החרדים כולם חושבים שאפשר להסתדר עם החוק".

    כשנשאל האם אין דיל לא כתוב' בין חברי הכנסת הערביים לחרדים בנוגע להצבעות הדדיות, אמר מרגי: "אמנם עכשיו אין בעיה להתנגד לחוק המואזין כי הוא חוק מיותר אבל מי ערב לנו שלא יבוא חוק מהותי יותר שלא נוכל שלא לתמוך בו? אי אפשר לרקום דילים אתם".

    מרגי, כיו"ר ועדת חינוך, דן בחוקים נפיצים רבים כדוגמת חוק הנאמנות בתרבות אותו הציעה שרת התרבות מירי רגב ועורר את חמת השמאל. מרגי אמר כי "אם הייתי שר התרבות לא הייתי מחוקק אם חוק הנאמנות בתרבות אבל משעלה, אני חושב שצריך לתמוך בו".



    0 תגובות